perjantai 19. joulukuuta 2008

EestiPoiss

ei kao teie pilgu eest kusagile-kuigi tuli mõte pista oma blogijutule kohasem pealkiri:enopol.blogspot.com.Sest esimene otsingusõna tekkis spontaanselt:mõeldes terminile vanameister.Kes ma ka tegelt olen.Ent too nimi oli juba "varattu",kinni,reserveeritud.Ja kuna kähku ei plahvatanud, jäigi v-meister.Mis kaugemas perspektiivis mitte ei sobinud. Sest mõni otum kodanik seostanuks seda kohe Heimar Lenksiga, halastusseksi pakkuva poliitikuga, kes hoidvat vee hinda kontrolli all.(Ise mõeldes katet terminile:halastajavend).Paralleelvormile "halastajaõde",kes ei osanud halastusseksile veel mõeldagi.Kahjuks.Sest patsiendipuudust polnuks.Nagu pole ka patsiendipuudust blogile nimemärgi all : enopol.blogspot.com
Ja tollepärast ma nimevahetust teoks teha üritasingi.Pärast seda,kui naasin Männikult firmast EuroMaz,kus käin mõnda aega vabakutselise pressiohvitserina toetamas mu kunagiste ministeeriumipäevade venelasest kolleegi,firmaomaniku Vitali Volkovi pürgimusi jääda ellu MAZ-kallurite ja Tshehhi ning tänasest ka Ukraina autokraanade müügiesindust omades. Õnneks on poistel ka TAVi 4.filiaali ärastamise näol olemas tugifirma Männiku Veod,mis karjääriliiva tarnib.Kui lisatöö ei tiksuks,polekski neil ellujäämisvõimalusi.Kuigi ma rakendan ausalt kõik oma Fordi esinduse kliendisuhete-jm kogemused nende hüvanguks.Ja olen ikkagi piiritult tänulik,et EuroMaz pärast mu karmi insultilaksu 2002.a. mind korra kuus PR-töö eest tänas kahetuhandelise arve tasumisega. Sest tol ajal oli mu kuupension võrdne 2.5 tuhhiga.Ei ela ega sure,öeldi versiooni kohta... aga ellujäämistahe oli siis juba suur,kui karguga Männikule toksisin ja kutsutud külalistele uute automudelite esitlusi korraldasin.Allan Muugi abil Tv3 autosaatesse pürgisin ja muid inetusi tegin.
Miks mulle meeldib vene inimesega töötada?Kel see kogemus puudub, vajabki selgitust.Venelasel,tundub,pole valus maksta sulle töö eest,kui oled tema rikkusi rohkendanud.Ta oskab hinnata seda,kui paned mängu kõik oma oskused,et võetud töö maksimaalse tulemiga ära teha.Ja valdad seejuures vabalt kahte keelt,omad vajalikke sidemeid,tutvusi. Sõnaga-oled oma raha ära teeninud,mida pole otsesõnu küsinudki.Ja saad rohkem,kui julgenuks loota.Eestlasest leivaisaga see pahatihti nii pole.Sest mulle tundub,et eestlane hakkab töölepingu puudumisel kohe mõtlema,mida kõike saaks ta selle raha eest endale ja perele lubada...Vene mees aga,nähes, et tema eest kastaneid tulest välja sikutad,tahab neid veel ja veel...
Õhtupalve pühalik hetk:
Inglid Idast,inglid läänest...
Parimat !
Teie.E.P.

Ei kommentteja: