perjantai 5. joulukuuta 2008

EestiPoiss

Hellou,te kõik tõsised Maarjamaa mehepojad, kes te oma plekkprutadega vabaabielus ehk patus püherdades oma päevakesi õhtusse veeretate!Minu reedene rõõm oli lipata ringi ja ajada kõveraid (auto)asju sirgemaks. Järellugu tollele kupeeMersule,mis sai kevadel ostetud Iirimaal tööl ja koolis olevale Mariile,Soome semu Simo tütrekesele saab vist nüüd punkti. Kui Soome toll saab dokumendi,mille täna loovutas mulle keegi Haaviku- emand,lahke ja elurõõmus, tublis kaalus daam firmast QBE, kus auto täna kindlustatud.Miks seda vaja? Tsaariajast pärit bürokraatia,mis Soomemaad tänini valitseb,nõudis tõestust,et Rakverest ostetud autol ikka oli juba siis liikluskindlustus,kui sellega Tallinna,siit Tamperesse sõitsime. Mina juhi kõrval,sest isake tsaar (?)oli lubanud küll Simol volitusega tütre nimele auto osta,kuid mitte sellega sõita?!? Ja Silberautost ei müüdud seda Mersut ülepea mitte,sest Marii viibis Iirimaal koolitunnis,mitte siin autosalongis. Tarvase linnas teati aga,et kui kohalik inime oma nime mängu paneb, siis isa saab Marikesele auto osta küll.Kui jaanieelse Soomemaa-tripi kutse saabus,jäin juba ootama visiiti/kutset Iiri (viskitehasesse).Unistuseks see jäigi, sest Mariil juba diplom käes ja auto peagi Soome registris.Ja kaheksa tuhhi eurot taskus,millist auto sisseveotolli hõlptulukütid jahtisid. Pakkusin kohe end ostueksperdiks järgmistelegi klientidele,kuid tänini pole ükski Pekka veel mani kokku saanud.NB! väljakutseid võivad teha vaid vanad sõbrad,sest arveldus käib omaaegsete teenete kaudu-kelle peres rublaajal olen elanud vms.Sest koguni 14 autot sai minu poolt noil sitastel seitsmekümnendatel,nagu L.Lapin märgib ,Maarjamaale vurama toodud. Nüüd on aeg kohtunikel punktid anda ja sama kogus autosid lasta tagasi vedada... Kindlustuse koopiad käes,läksin Topautosse.Kuigi Erkkil polnud aega kuulata mu juttu ostja abiellumisest oma plekist kaunitariga,lubasin talle saata vastava meili.Ja ta tubli tiim valgustas detailselt mu maasturi osi,mis käiguvahetusel asjatavad-kogu moos prinditi välja,et väiketöökoja "lukud",no lukksepad saaks pihta,mis numbriga detaili Topautost tellida. Miks ma sellest räägin-mitte igalpool ei olda nii osavõtlikud.Abiks valmis, kui klient hädas.Ja õhtuks koju jõudes oli mul ilmast ja inimestest hea meel.Sest hätta ma ei jää.Ja optimismust ei kaota.
Nagu ka Pärnu vägistaja, kellele kohus mõistis karistuseks 850 tundi üldkasulikku tööd aasta jooksul.Merike Kungla uudishimutseb ajalehe veergudel,mis laadi see võiks olla.Ja arvab,et halastusseks oleks selle ala viljelejale vast sobivaim.Helistage ja messige Merikesele,kui tema ideele alla kirjutate.
Mina veel mõtlen ja pean iseendaga aru.Et äkki pistab mehike töö ja lõbu ühte patta.No mine isahane tea!
Väsimatult teie
E.P.

Ei kommentteja: