perjantai 31. lokakuuta 2008

EestiPoiss

Tere talv!Loen värskest nädalalehest,oma lemmikust- Luigepoja Expressenist,et Eesti noored geid tulid kapist välja.Peidus olles pole nad nukrutsedes aega kaotanud:meisterdati ohtralt vikerkaarevärvilisi kleepse, millega on kavas dekoreerida söögipaikade ja teenindusasutuste ukseavad. Näitamaks,et märgitud paigus on omasooiharad "samuti oodatud"
/et kõik olevat justkui oodatud/.Aga sel juhul peaks olema vikerkaare all suured tähed HEI,mis märgistaks HEteroInimeste oodatud visiidid samuti?
Olgu kohe hakatuseks öeldud,et minu näol pole tegu homofoobiga,kuigi mu kaasa Liisa vahel nii arvab-minu suht sarkastiliste remarkide põhjal, mida kipun pillama,kui järjekordselt homopropagandaga laiutama kiputakse.Minu kui paadunud heteroinimese arvates tehke mis tahate,kui seejuures ülearu ei kilka.Ja kui naabri nurruloomale meeldib,abielluge minupärast või selle vöödilise kiisuga.Oma asi,kui loomake suguakti ekstaasis teid siit ja sealt küünistab(?)Las igaüks jääb oma(harjunud) liistude juurde.Mulle imponeeris Arvo Kukumägi hiljutine kreedo ETVs:elu olgu kiire,autod olgu head,naised kaunid,sihvakad ja pikajalgsed,viin kange ja veel midagi taolist mulle meelde jäigi.Mida ütleks kogu komplotile vastu üks peiduurkast väljunu,too kapisõber.On tal midagi vastu panna,mida saaksin tõsiselt võtta,et teda kah meheks pidada?
Sorry,see vist oli ebaeuroopalik ja ebakorrektne küsimuseasetus.Tegelt laseks ma taimetoitlasel rahulikult loobuda täna Nõmmel Buldogi Pubis pakutust: komplektlõunaks hernesupp,kodune seasnitsel keedukartuliga ja kange must kohv.Kui ei taha,nosige idusid ja salatilehti,et jänkud teid kiruksid.Ja AA klubi liikmeil lubaks ma loobuda piisast kangemast kas piisa mahlaga või päris teravalt.Sest olen ju moodsalt tolerantne.Teletähed ja moegurud käigu koos balletipoistega või ilma Angeli ukselinki teretamas kasvõi x korda päevast,mul poogen.Ja kuigi olen kuulnud,et suures Mikihiireriigis juba ravitavat teise vennikese ahtrit himustavat jorssi tulemuslikult, kauni tibiga voodissesaatmisega.Kui mustikahuviline saab ja pakub kõrvulukustavat seksi lahedale naiskale, kes lukustab kaks meetrit kauneid jalgu poisi seljal mispeale kutil läheb lausa pilt jalutama,ongi omasooiharusega väidetavalt jokk ja mutt.Ja M.O.T.T.
Vabandan,kui keegi mu avalduse peale solvus.Kuid mind ärge oma paati tirige,asjatage isekeskis.Ja olge nii mönusad kui ise tahate.Olen kuulnud,et see tee pole omavalitud.Kes ei taha jätkata,helistagu teisest klubist sõbrale, perearstile või apteekrile...


7

Ei kommentteja: